joi, 12 ianuarie 2017

Automo - Puternicul Suzuki Samurai

Automoto - Puternicul Suzuki Samurai


Puternicul Suzuki Samurai


Este un mai puțin frecvente J-camion, dar nu și pe cel pe care il cautati. În cazul în care acestea sunt osiile din fabrică, aceasta ar trebui să aibă un nedorit închis-ciolan Dana 44 fata cu frâne cu tambur. În spate este probabil un Dana 60, cu toate că o carte am spune că ar putea fi o Dana 53. Indiferent, bazat pe imaginile pe care le trimis, aceste osii au modelul tradițional lug 6-la-5.5. Din păcate, anii '60, Dana 60 axe sunt discutabile pentru grele off-road. Bănuiesc că această axă are nedorite de 16 sau 30 axleshafts spline, nu cele 35 de arbori spline ar trebui să caute.


Puternicul Suzuki Samurai


 De asemenea, axul din spate, în acest camion este centrat, deoarece acest camion ar avea un caz de transfer Dana 20 în ea. Puntea este destul de mult pentru tine, oricum inutilizabile. Samurai va necesita un ax din spate cu diferențial diferența față de partea pasagerului dacă rețin cazul fabrica de transfer Suzuki.
Începutul anilor '70 J2000s au fost disponibile cu o oarecum rară și de dorit de offset ușor 35-spline semi-float Dana 60. Aceasta este axa J-camion probabil cautati. Din păcate, au venit cu un model de 5-la-5.5 papuc, nu modelul 6-lug trebuie să se potrivească Samurai tău.

Puternicul Suzuki Samurai

 Nu poți pur și simplu modelul urechiușă refac în "arborii, deoarece mai multe găuri se vor suprapune. Cu toate acestea, nu este o problemă cu totul de netrecut. Ai putea comanda noi axleshafts cu modelul 6-urechiușă de la companii, cum ar fi Currie Enterprises (currieenterprises.com) și Moser Engineering (moserengineering.com). O opțiune mai puțin costisitoare este de a merge cu roata de distanțare / adaptoare. A-DAPT-It (adaptitusa.com) oferă adaptoare pentru roți de conversie care merg de la 5-la-5,5 la 6-la-5.5 underPN 55506550.

Puternicul Suzuki Samurai

Cele mai noi 6-lug 1/2 osii LSJ-ton nu a venit pana in 1974, iar de atunci, diferența de semi-float Dana 60 a fost întreruptă. Un full-float Dana 60 a fost utilizată în mai târziu, 3/4-ton J-camioane, dar este dotat cu un model de roată 8-pinten, și are un diferențial centrat. Din nou, acest lucru nu este ceva ce se poate folosi pe un samurai cu un caz de transfer, care are o ieșire din spate de offset.
Toate aceste osii posterioare J-camion Dana 60 utiliza un tradițional Dana 60 inel și pinion. Există o mulțime de rapoarte de transmisie disponibile pentru această axă. Acestea variază de la 3,31: 1 la 7,17: 1. Pauza de purtător este 4,56: 1 și în sus.


Puternicul Suzuki Samurai

În cazul în care un Dana 44 și 5,89 roți dințate sunt suficient de osie pentru aplicația dvs., ați putea lua în considerare o Quadra-Trac Wagoneer ax '74 -'79 din spate. Această axă are diferențial diferența față de partea pasagerului la fel ca Suzuki Samurai; va fi larg în jurul valorii de 60 inch; și vine cu modelul șurubul roții 6-lug aveți nevoie. Este, de asemenea, mult mai abundente decât semi-plutitoare J-camion Dana 60 osie.

Source: http://www.fourwheeler.com/how-to/tech-qa/1612-techline-answers-to-all-your-4x4-tech-questions-3/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu